torsdag 21 mars 2013

black and jeans

black and jeans


www.hm.se



Hade jag haft schysta, bruna spiror hade jag gått omkring i denna outfit, men just nu är det inte varken de ena eller de andra och så är det sjukt kallt ute och så ligger träningen nere tydligen och så är jag bäst på bortförklaringar. Men jag gillar kombon jeans och svart för att jag älskar båda sakerna och då kan det ju bara bli förbaskat bra om man blandar dom.


Idag fick jag avbryta sista jobbtimmen med att åka och hämta en liten lillebror som spytt på dagis. Ja vad säger man, inte en enda sjukfri vecka på evigheter. Bacill och virus är tydligen våra nya bff:s för alltid liksom och jag och försäkringskassan har ju blivit lite av brevvänner också nuförtiden. Sånt där är ju såå trevligt. 


ha de fint i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar