fredag 22 mars 2013




Att försöka lura hjärnan att det är vår med lite färgglada kläder hjälpte föga igår. Det var bara att sätta på sig en tjocktröja och krypa ner under filten och kika på "The Other Guys" och vänta ut denna fruktansvärt iskalla vårvinter.

Igår körde jag veckans första träningspass. Veckans första på en torsdag, sanslöst dåligt. Måste klämma in ett pass idag med mellan städning och kalasordnande och förhoppningsvis en välförtjänt solning. Önskar mig lite mer självdisciplin nu så jag verkligen kör träningen fullt ut innan sommar. Och för att påpeka min lathet ännu mer så var idag veckans första promenad. Fy skam vad usel jag är. Har visserligen typ 780 olika orsaker varför jag inte kunnat/orkat, men dom besparar jag er för det är verkligen inte så att jag varit frivilligt lat, noop sån är jag inte alls.



Nu ska jag hänga upp lite tavlor och skura badrummet. Det sista ska jag verkligen göra med glädje


kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar