torsdag 28 februari 2013



Så snyyygg, så snyyygg... att jag dog lite granna (ungefär som vanligt). Fast det är ju inte att den är fruktansvärt snygg som jag tycker om den utan den är ju så praktisk. Det är ju liksom ett knogjärn i ny lite mer diskret version. Jag skulle ju endast köpa den för att ha den som självförsvar. Det blir lite som fantomen och hans onda ring. Bäst ingen försöker något med mig när jag är ute. Kanske polisen skulle köpa in sånna här och ge ut, då kan de lätt identifiera gärningsmannen när han är märkt for life med onda märket. Ibland är jag bara så smart.

Igår var smarta Sandra i gång igen och gjorde ännu en klantig sak. Jag slarvade bort bilnyckeln och fick ta cykeln istället. Det var rätt kallt om man så säger, men idag ska jag utrusta mig med termobyxor. Finns i stort sett inget jag hatar mer än termos. Så tjocka och klumpiga, men idag står jag över mina känslor och offrar mig för mina stackars ben. 

Känner att jag inte bara är smart utan väldigt sympatisk och ödmjuk människa också som tar en för laget så att säga. Man måste ju samarbeta med sin kropp och lyssna på dess signaler även fast jag inte tycker att den samarbetar med mig och mina önskemål. Där är den benhård på att behålla allt som kommit in och lagts på. Lite egoistiskt kan jag tycka och inte vidare kompromiss vänlig. Själv stoppar jag ju i den allt som den vill ha och tacken är otacken. Nää, ska försöka att ställa krav snart. Om en vecka eller två. Man ska inte stressa sånna här beslut.



Ha en fin torsdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar