lördag 16 februari 2013



Lördagen har infunnit sig igen och det är dags att åka till Mölltorp med myran och för andra gången ge sig upp på hästryggen. Tyvärr får jag vara kvar på fast mark så att säga, men jag glädjs så genom henne. Detta är verkligen hennes grej.

Jag började också på ridskolan när jag gick i ettan fast då fanns inget ridhus utan man fick snällt rida i paddocken. Kommer fortfarande ihåg när vi fick rida för första gången i ridhuset och hästarna var ju inte alls vana med ljudet och underlaget så den ridlektionen var lite nervkittlande.

Började dagen med en 85 minuters promenad och hoppas jag kan avsluta den med ett svettigt träningspass. Men det där får framtiden avslöja det ända jag riktigt vet att jag ska dränka mig i cola och choklad till en bra film.


Ha en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar