lördag 16 februari 2013

Härliga sängkläder i linne från hm.


Två stooora täcken att gosa ner sig i är inte helt fel alls så här på fredagkvällen eller snart tidig lördag hihi. En spännande bok och lite schysst läsbelysning skulle göra kvällen fulländad, men eftersom jag inte har något av det så kikar jag på en bra film istället.

Började ju mitt projekt målning i köket idag och gissa om jag ångrade mig. Japp, det gjorde jag definitivt, men inte tusan orkar jag att måla om det...inte nu iallafall. Intygar min vänstra hjärnhalva eller var det den högra eller what the hell jag intygar båda ( bara för att vara på den säkra sidan) att det är skitsnyggt. Det bästa jag gjort ( läs troligtvis sämsta) jag någonsin gjort. Herregud vad jag är bra! Så himla braiga ideér har jag! Allt jag gör blir bara så himla bra! Sån där falsk marknadsföring är jag bäst på. Funkar alltid.

Tro det eller ej, men denna hurtiga människa har äntligen besökt gymmet. Jag har ju vilat musklerna lite granna eftersom de växer ju i vila så då tänkte jag att jag skulle vila ut dom ordentligt och det känns lite så här att det var också falsk marknadsföring. Inte fasiken har de växt i muskelmassa iallafall det är jag ganska säker på. Det är bara folk som inte vill att man ska träna som säger att man måste vila också. De vet liksom att när man väl börjat vila så inser man att det är sjuhelsikes så skönt att vila. Och träningen det är ju sån slöseri med tid. Jag trivs ju så bra inne i vassen på sommaren ändå och förresten så regnar sommaren bara bort eller så jobbar man ändå så jag siktar in mig på beach 2021 istället. Hallå soffan nu kommer jag! Det är du och jag nu och vi kommer vara så tighta, typ best friends forever liksom. Det är så strongt att våga vara sig själv, våga visa tvsoffan kärlek, våga säga nej till träning och våga vägra svettas. Förstår ni?!

Och med allt det sagt så är jag med i stegtävling med jobbet och vi kommer kick ass hehe! Ska bara hitta den där jäklarns stegräknaren som barnen lekte med för någon månad sen. Eller ladda ner en app istället så mycket smidigare. Vad vore man utan sin iphone....ingenting. 



todeloo på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar