fredag 15 februari 2013


Thank God Its Friday!!! För här har ni en trött mamma med ett enormt stort och dåligt samvete för att jag inte kan "glädja" alla så att säga. Vill jobba, vill vara hemma med barnen, vill träna, orkar inte träna och så vidare och vidare. Att vara mamma är i stort sett att ha dagligt dåligt samvete för man inte hinner med allt man vill och inte hinner uppmärksamma alla eller allt. Det är ju baksidan på det hela, men det är tur att framsidan glänser över det tusenfalt så man klarar av vardagen. 


Började morgonen med en promenad på över timmen med Smilla och faktis har vi promenerat nu på morgonen tre dagar i rad. Inte mycket för en erfaren promenerare precis, men för en latmask som mig så är det så bra. Är glad för varje dag jag orkar ta mig ur sängen och ge mig ut och bara insupa den friska luften. 


Idag börjar projekt målning. Ska bli så spännande, men tveksamheten har också hittat hit. Skitars oxå, den vill man inte ha i början av ett projekt. Jag tänker nonchalera den så långt det bara går eller tills det är försent. Gjort är gjort liksom. och ser det för bedrövligt ut så får man väl ogöra det på nåt vis hihi.




Ha en fin fredag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar