onsdag 9 maj 2012

regnig onsdag


Denna dagen har då verkligen rengnat bort. Här hemma i köket är det ett otrevligt kaos eftersom vi flyttat på den förskräckligt fula kaffemaskinen och då var vi tvugna att ta bort mina hyllor och just nu känns det inte så kul alls. Riktigt trist faktiskt. Vet inte hur jag ska få detta att se drägligt ut nu, men jag får väl tänka positivt eller hoppas på ett smärre mirakel.

Just nu försöker jag att pigga upp mig med en väldans massa marianne godisar, men i slutändan kommer jag bara att få ännu mer ångest. Varför lär man sig aldrig av sina misstag?! Bäst att avlägsna sig från de där vit/randiga små sakerna som lockar så på mig och börja städa eller kanske ta och sätta sig i soffan brevid lillebror och läsa en färsk mama som damp ner i brevlådan igår. Eller så kan jag ju ta med mig skålen till soffan för lillebror tycker inte om dessa små godingar och strunta i alla måsten.



Kramars på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar