onsdag 9 maj 2012

vilken är snyggast


Vilken regnstövel/sko tycker ni är snyggast?


Tänk bort hur matta mina gamla trotjänare är. Har köpt sko puts till gummistövlar så jag ska ta och smörja upp dom fast jag måste erkänna att jag gillar när de ser lite ruffa ut. Allt måste inte vara så perfekt.

Tråkigt väder idag så promenaden blev minimal, men det är faktis varmt ute och frisk luft förutom då all skitlukt som ligger som en dimma här i Svanvik. Men man vänjer sig tillslut och inser sen att det luktar vår.

Idag är mina planer på kvällen att inte göra något och det ska bli så skönt. Kanske jag bakar bröd eller målar väggar, vilket fall som helst så är kvällen ett oskrivet blad som jag kan välja själv att fylla i med roliga eller mindre roliga saker. Troligtvis blir det rätt mycket av det senare slaget för jag måste ta tvätten och städa. Bara det är ju en glädjedödare. Kanske jag sätter på skygglapparna och skippar det hihi, det man inte ser har man ju inte ont av.


Kram på er alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar