onsdag 4 april 2012

working bootsen på



Ja nu är det dax för trädgårdsarbete och jag har än en gång drabbats av trädgårds djävulen. Kan bara inte sluta när jag kommit igång, skönt för då blir det lite gjort, mindre bra för då struntar jag i allt annat och bara krattar och rensar som om jag gick på något kemiskt och olagligt.


Idag har jag jobbat, varit i stallet, skjutsat barn, rensat i landena, krattat gräsmattan och lyssnat på Christer i P3 med Christer och Morgan och dom är ju bara bäst. Idag handla det om saker man inte trodde på (och herregud vilka saker folk inte tror på) och pulvermos hihi. Sen så skaka jag loss i trädgården när Destiny´s Child låten Bootylicious kom tills jag upptäckte att jag inte var osynlig.


Nu blir det färskpotatis och kött mums



kramars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar