torsdag 5 april 2012

nu börjas det


Rensa, rensa, rensa och rensa lite till. Kratta, kratta och kratta lite mer. Sopa, sopa,sopa och sopa tills du dör. Det är nu man kommer vara upptagen tventyfour-seven ända tills oktober. Det är det negativa med trädgård annars är allt positivt.


Har gått och lagt mig as tidigt hela denna veckan, men är så sjukt tröttt när jag vaknar än då. Alltså är det överskattat att sova länge. Problemet kan också ligga i för många snoozningar och att jag skippat morgonpromenaderna hela veckan för det är så jäkla kallt. Snälla, låt de bli lite plusgrader på morgonen innan jag sväller upp som en köttbulle.


Idag ska jag måla altan för min kära broder kom äntligen ihåg färgen, jippi. Och åka till stallet och Rasmus skaäntligen bli klippt. Inte en dag för tidigt utan snarare ett år försent.



Ha en fin dag alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar