onsdag 4 april 2012

old pics


Hitta en bild från förra året ungefär samtidigt som nu och jag kan se att jag ligger efter i allt. Inga blommor köpta och inget trädgårdsjobb gjort. Idag får det bli jag som fixar i trädgården minsann. Och inhandla lite vårblommor. Det känns som min must do lista är lite överfull just nu. För mycket att göra, för lite lust att göra det och jag skyller allt på det här tråkiga vädret som är nu. Fyra minus imorse, vem vill gå ut då och frysa rumpan av sig...ok, det finns säkert rätt många hurtiga därute, men jag har ingen lust iallafall ( jag är för lat).


Var ju ute på en kort promenad igår kväll, under timmen cirkus, och då var det handskar, halsduk och bästa favvo jackan på. Alltså dunjackan, för det var ju brrr kallt.


Nej nu ska jag samla in barnaskaran och åka till jobbet



Ha de gott alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar