torsdag 5 april 2012

dagens från häxan on her way

Ville visa min super sköna tisha från Blingo designad av Anine Bing kompinerad med en sjukt skön tubsjal i bomull från Gina Tricot, älskar den och favorit jeansen från G-star. Det som jag skulle behöva är ett riktigt schysst bälte. Mitt hm bälte för 10 spänn har verkligen gjort sitt


Fullbokad dag idag blev det med allt som jag tidigare nämnt, men trevligt ändå. Nu har vi precis tittat klart på Svensson Svensson i nöd & lust och jag har som vanligt ätit alldeles för mycket godis. Hoppas på en två timmars imorgon eller iallafall en en timmars pw så känns det lite bättre.


Imorgon ska vi ut o svira jag och mitt sällskap. Baccardin kyld och humöret på topp, hoppas på en toppen kväll.




God natt alla fina

1 kommentar:

  1. Plaggen är som gjorda för dig! Du är så fin! Vi syns på dansgolvet ikväll! :) kram

    SvaraRadera