lördag 7 april 2012

gårdagens

Klänning från Rut m.fl

Ok, kass bildkvalite, mörkt och på toaletten. Har tagit bättre bilder, men nu är det ju inte det som var viktigast utan jag skulle visa klänningen som man ändå inte ser så mycket av. Fast tyget ser ni ju. Gillar´t. Jag får ju rätt mycket pikar på att jag bara har mörkblå jeans och vit tröja/linne jämnt så nu har jag verkligen försökt att ändra mig. Nu får ni tänka bort halsbandet oxå för det var too much. Sen hade jag mina prime boots mcmodellen på mej och jag tycker dom gör hela outfiten. Fast sen så älskar jag skorna mer än kläderna.



Nu var det också ett bra tag sen som jag köpte ett par nya shoes. Visserligen fick jag två jättefina skor för en vecka sen som jag är supernöjd med, men man måste ju drömma om något och längta till. Skor är min grej. Ska nog kika runt och se vilket mitt nästa offer ska bli. Har lite önskemål om vita converse i skinn och Dr. Martins känga i svart (önskade mig sånna i högstadiet, men blev tyvärr inga då). Fast allt detta är ju bara bekväma lågskor och jag är mer i behov av schyssta högskor som gör en en bra bit längre. Kan behövas.



Måste avsluta för nu har chipsena gått ur systemet och den jobbiga dagen efter sjukdomen åter kommit tillbaka och intar min hjärna. Mindre kul. Promenad står på tur i det fina vädret.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar