torsdag 22 mars 2012

undebart väder

Vilket helt undebar väder vi haft här i dag då. Jag ville bara ut och cykla när jag kom hem, men den planen gick tyvärr inte idag fast imorgon kanske. I helgen ska jag ta och börja i trädgården. Kratta och klippa ner perenner, gödsla med mycket koskit, mums, göra ordning på min oreda av pågående projekt. Snart dax att börja att så i köksträdgården av de mer köldtåliga sorterna. Kanske dax att fräscha upp minnet lite och läsa om trädgårdsböckerna.


Idag kom lillprins Bus fina gula jacka från Zara och han tyckte om den så pass att han somna i den hihi. Min lilla kille somna liggandes på hallbänken med huvudet i mitt knä medans jag prata med mamma i telefon. Så söt som en liten kyckling var han när han låg där i mitt knä. Ska bli kul att se om Rasmus kläder passar. Nu är han och spelar km i pingis så jag får vänta lite till.


Hoppas ni har haft en helt undebart solig dag och att ni får en till imorgon med.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar