torsdag 22 mars 2012

middag


Så här ser min middag ut. Ett glas smoothie, väldigt gott men extremt enformigt efter en veckas tid. Någon som har bra recept på goda smoothies så skriv upp dom här så blir jag väldans glad, för blåsorna eller vad i helsike det nu är vägrar ge sig. I natt hade jag så ont, inte ens alvedon hjälpte. Och nu gör det ont i öronen också, jippi! Livet leker!



Har iallafall tagit en timmes morgonpromenad i lugn takt med P3:s morgonprogram i lurarna och det piggar upp vilken tråkig minut som helst. Man går med ett stort leende på läpparna. Idag pratade de om syskon och hur man som oftast är om man tex är lillasyster, som jag. Då är det inte lika troligt att man är chef ( nä, det har jag märkt) utam man lever mer i nuet och är kreativ. Stämmer så bra. Och bästa åldern mellan barnen är tre år och det är det nästan mellan mina så jag är så bra alltså hihi



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar