onsdag 21 mars 2012

lampan



Gillar dessa lampor starkt, men de var inte meningen att de skulle sitta där. Planen var på väggen ovanför mina tavlor, men de var lite för klena för att sitta därpå så jag fick tänka om och jag gillar det. Oväntat, men bra. Tänk nu bort min fina installation av ljusstakarna, men orkade bara inte fixa till det. Tycker bara att det är sjukt svårt att få fönsterna fina. Jag har ju lite svårt för att få blommor att överleva, så då får man ha något annat, men vad?


Jobbat idag och det gick helt ok, lite slö kanske, men det blir nog bättre. Varit i stallet och insupit min dos av "stall lukt" och tagit en liten promenad med Smilla. Igår körde myran agility med Smilla i köket och det var väldigt kul att titta på. Idag har hon förföjt varje steg jag tar, var med när jag bädda om i Rasmus rum (hon stog mitt i vägen, of course) sen när jag läste saga för myran låg hon i hennes säng tills jag gick och nu ligger hon i soffan och slöar. Undrar om hon vill ha sagt något? Långpromis, tack!!!



Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar