tisdag 20 mars 2012

kjol x3



bilder lånade från www.hm.com


Vill ha lite snygga kjolar och en hög pennkjol har stått högt upp på listan ett tag. Tycker dom är sjukt snygga och så ser man sådär preppy ut. Den lilla svarta passar lagom till vardags och den guldiga hade varit party kjolen. Nu måste man bara skaffa sig benen till att ha dessa kjolar, lite mer tricky.


Man kan säga så här att min diet på cola xero och glass har lett till -4 kilo på fem dagar, jippi! Undra bara hur snabbt man går upp det igen när man kan börja äta föda med tuggmotstånd. Det är bara att ge sig ner och gymma som bara den när bacillerna är väck och jag kan börja käka. Känns inte ens som jag är i närheten av att kunna äta på de närmaste dagarna. Sånt som går att suga upp i ett sugrör funkar endast just nu...mums vad gott alltså.
Har

varit ute och promenerat lite idag för att känna på om jag orkar att jobba och jag hoppas verkligen det.


Kram på er

1 kommentar:

  1. Jättefina kjolar! Du såg verkligen smal ut när jag var ute häromdan! Men jag tycker att du är fin som du är jämt, men jag tänkte faktiskt på det! Vi hade ju lite annat att prata om bara så jag fick inget tillfälle att säga nått... Hoppas att du blir helt frisk snart och att du orkar jobba för det blir tråkigt att gå hemma! kram Linda

    SvaraRadera