tisdag 20 mars 2012

hm home


gör mig inte besviken, som vanligt. Härligt att budgetkedjorna verkligen är med i svängarna och till sjukt mycket bättre pris än designmärkena. Jag vill ha två sånna där sammetskuddar som är på bilden. Och kanske sammetsöverkastat eftersom Smilla har gjort det nuvarande mindre fint.


En vecka sjuk idag då, känns som en evighetstid av klagan och självömkan hihi. Munnen/tänderna gör fortfarande såå ont och då ska vi inte tala om hur illa min mun smakar och luktar, som om nån dött där inne. Höll på att spy av mitt egna saliv, så vidrigt, så vidrigt. Ska försöka att jobba imorgon iallafall för tandvärken får man kanske leva med ett tag antar jag. Kan lika bra jobba än att sitta här och deppa. Men nog om det just nu ( troligtvis tar jag upp min självömkan i nästa inlägg med, så bra på självömkan) bäst att blicka framåt och se positivt.



kram på er fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar