fredag 9 mars 2012

gerbera, finns inte så mycket finare


Hade jag haft utrymme hade jag köpt allt och jag hade älskat dom alla. Min stora fina keramik/porslinsfamilj hehe ja ja ytlig är jag helt klart. Men allt blir så mycket roligare när saker är finare.


Har tagit timmar åt att fixa med tvätt
och kläder och ja, det var skit tråkigt. Hatar att tvätta, ta hand om tvätten och lägga in den. Verkara dock som jag är den enda eftersom så många andra finner det "rogivande" eller något sånt, snälla smitta mej med den känslan. Jag verkligen, verkligen, don´t like it at all. Rensa i de smås garderob och jag fick skilja mig från plagg som de växt ur, inte kul. Har seperations ångest till alla mina saker. Nu åkte Gangstar klänningar och hoodies, Molo klänningar och Nova Star linnen, fy fy. Har nog tre-fyra säckar med kläder i källaren som ska in på klädbytardagen i vår. Nu ska jag fylla på garderoberna med...nothing. De har så det räcker.


Kram å natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar