fredag 9 mars 2012

Inte igen



bilder lånade från http://www.annacill.se
Ja men vad trevligt att man kunde hålla sig borta typ åtta timmar från att känna att barnen har tillräckligt. Att köpa kläder till Rasmus känns däremot alltid behövande, han har inte lika mycket som myran. Så där får jag inget dåligt samvete alls, men ni vet, tjej kläder är ju så mycket roligare att köpa, tyvärr.


Blev bland annat denna Hummel jacka till Rasmus som kommer passa till nästa vinter ( å ja vet att jag är så sjukt bra på att planera i förväg, alltid) och dessa clogs till myran. Kanske inte de jag helst hade valt, men det var de som fanns och hon gillar silver och glitter och allt sånt där tjejtjejigt. Så jag hoppas att de blir nöjda.



Köpte en fin tröja från Mini Rodini till mitt brorsbarn och kunde såklart inte motstå allt annat fint som fanns där så jag la undan en baddräkt och tights till myran. Baddräkt var absolut nödvändigt då hennes är liten och sen så ett par tights.... ja, ja kan säga så här, jag rensa bort tio par som det var hål i knäna på så det var också en nödvändighet. Alltså jag är så bra på att rättfärdiga alla mina spontana och egentligen helt onödiga inköp haha.



Ha en helt undebar helg nu alla fina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar