lördag 10 mars 2012

dagens skor





En dagens och gårdagens morgonpromenad me. Passar på att försöka "gå in" mina boots från munderingskompagniet för de är lite för stela just nu. Idag hade jag på mig skönaste jackan som jag fått av mamma. Jättevarm och gosig. Och så såklart mina absolut skönaste prime boots.


Nämnde jag att jag trodde jag var rik igår, med benämning på trodde så stämde det ju. Fast nu är ju inte trodde detsamma som är och det visade sig att jag var luspank hihi. Hade som tur var pengar på ett annat konto som jag inte kan shoppa upp på mitt kort så det var bara att ta back up pengarna och handla mat för dom. Och gympaskor till myran. Så nu finns det inte utrymme för någon pall ( och mio var ändå stängt och checken går ut imorgon) eller annat roligt. Men men vi har ju mat iallafall och ett glatt humör så det ska nog gå bra.




Nu ska jag snart till butiken och jobba lite så bäst att göra sig ordning.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar