torsdag 8 mars 2012




Drömlampan från Kartell högst upp ligger på min önskelista, men vet inte riktigt vart jag skulle placera den så känns lite omotiverat att köpa den och så är den lite dyrare än vad jag har lust att ge för en lampa.
Den under är från Ellos och får funka bättre hos oss. Är egentligen inte för för att köpa "istället för" saker, men just nu funkar det. Jag tror nog mer på att på att köpa det DU verkligen vill ha även fast det innebär att du måste snåla resten av månaden eller spara tills du har råd. Jag delar tyvärr inte denna uppfattning med alla och det kan vara så sjukt irriterande.
Sista lampan är riktigt snygg tycker jag. Cool i den röda färgen, men jag fega ur och köpte i svart. Är tänkt att ha över sängen i sovrummet eller över tavlorna i vardagsrummet. Spännande att se vart de passar bäst.
Cyklade till jobbet idag och morgonpromenad. Ingen styrka dock för jag känner mig inte tiptop än precis. Men hoppas på tillfrisknande snart så jag kan förbränna ännu mer. Ska nu bara skära ner på allt onyttigt, hur nu detta ska gå?!
Kram å godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar