fredag 24 februari 2012

Toastbags från Bagaren och Kocken
Hallå hallå härliga fredagskväll!

Gör ett snabb inlägg mellan maten. Ska försöka mig på att göra egen bea idag, wish me luck!
Kan sluta hur som helst, men jag håller ett glatt och positivt humör och hoppas på perfektion.

Jag cyklade faktis till jobbet idag, ibland är jag duktig, och hem med förstås. Tråkigt dit, men härligt hem. Och jag har upptäckt P3 Dokumentär tack vare en snäll kollega som tipsade mig. Så nu lyssnar jag inte längre på meningslös musik på jobbet utan på verkliga händelser som skakat eller upplyst vårat samhälle. Jag känner mig redan så samhällssmart och historisk hihi. Jag har lyssnat på bland annat "Södermannen", "Hagamannen", "Almstriden" och om en Tennismatch i Båstad som inte riktigt sluta som man trodde. Super spännande, men tragiskt ibland. Så har ni långtråkigt någon dag så rekommenderar jag P3 dokumentär. Har du iphone så är det superlätt att ladda hem. Bara goggla och klicka sig vidare till P3 dokumentär podcast och sen välja vilken dokumentär du vill ha och ladda hem/lyssna på direkt.

Ett annat hett tips idag är att gå in på Bagaren och kocken och passa på och klicka hem lite nya härliga saker till ditt kök för de har fraktfritt just nu. Själv passade jag på att äntligen klicka hem toastbags till min fin fina Dualit brödrost så vi kan göra toast hemma mums. Och lite annat smått och gott.

Ha nu en riktigt fin helg alla fina!

3 kommentarer:

  1. Tjo flöjt!
    Ny adress till bloggen:
    www.annamamma.com

    Ska väl försöka lägga fingrarna på tangenterna igen ;)
    Så länka gärna om=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har legat o lyssnat på massa p3 dokumentärer nu när jag är sjuk.Mkt bra o tydligen sövande , för jag har missat slutet på typ alla ;)

    SvaraRadera
  3. hihi! visst är dom bra. Man känner sig sjukt allmänbildad efter ett par stycken. Krya på dej

    SvaraRadera