fredag 24 februari 2012


Fredag igen då och det känns så härligt. Det bjuds på semlor på jobbet mmmm fast detta måtte vara min sista eftersom jag ätit en varje dag denna veckan tror jag icke bra alls. Byxorna börjar streta emot ordentligt nu hihi.
Mindre kul är att micron har gått sönder och min hjärna får inte in det i huvudet utan jag har öppnat den där luckan fyra gånger nu och börjat trycka och då märker jag att den inte funkar och då kommer jag på att den är sönder för typ hundrade gången. Så seg, så seg.
Funderade på att cykla till jobbet, men det ser kallt ut, och vart är solen egentligen? Det tar ungefär en halvtimme och det tycker jag är helt ok. Borde ta mitt miljöansvar och cykla oftare. Ska bli bättre på det när våren rycker in, helt klart.
Sitter och funderar på om jag ska beställa lite nya clothes till kidsen från I dig denim eller om jag ska försöka att sluta slösa pengar och spara istället. Det brukar alltid bli det första alternativet hur mycket jag än försöker att resonera vettigt. Spara ligger så djupt ner i mitt huvud. Men jag ska nog klara det nån gång.
Kram på er å ha en helt undebar dag
oh my god det går inte att markera min text och då kan jag ju inte färga den eller flytta den eller förstora/förminska den. Inget kul alls. Ni får stå ut med hur den ser ut, ja vet att jag inte kommer att kunna det :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar