fredag 3 februari 2012



Moon boots



Ja vi kan summera detta köp med, fruktansvärt onödigt eftersom Tyra hatar dom. Hon vill verkligen inte ha på sig dom alls, fryser hellre. Ja ja det drabbar ju ingen fattig så att säga haha! Ni fattar va? Så sjukt irriterande. Mina sista kronor på skor som inte används...kan tänka mig att lägga dom istället på skor som används till någon annan, kanske mig själv.


Fredag idag käre "mänskor" och kan man mer än att älska denna undebara dag. Ifall du inte delar min mening så tänkte jag så här "don´t be a hater, be a lover" eller nåt i den stilen. Och om du inte är sugen på fredag eller helg, sätt då på Maskinen än en gång och känslan kommer tillbaks. Så bra, så bra, helt otroligt bra. Ska definitivt lyssna på dem när jag jobbar idag.


Nej nu ska jag väcka lillprins Bus som verkligen gillar sovmorgon. Tyvärr älskar han också sena kvällar. Tur att vi inte åker tidigt till dagis, så gött.



Kram

2 kommentarer:

  1. hej hopp! va köstar skorna? Alma kanske kan prova och köpa dom? Galet fin tyh trasa från H&M/ kram åsa

    SvaraRadera
  2. Tjena tjena! Ja det skulle ju vara klokast å sälja dom, men jag har ju svårt att skiljas från saker så jag ska tvinga på henne dom. Plus att de räcker ju ett par år till så nån nytta ska jag väl ha av dom hihi! Kika på babyshop.se om det finns kvar eller heppo.se, kanske spartoo.se.

    Kram på dej

    SvaraRadera