torsdag 2 februari 2012



klänning från hm



Japp då är den beställd då och fasiken om den inte sitter sådär snyggt och avslappnat på mig som på henne när jag krånglat som bara den med att köpa detta lilla tygstycke eller ska man säga fd mormors gardin. Strunt samma, den bara måste göra mig skitsnygg annars blir jag lite mindre glad, lite mer så där röd i ansiktet och en inre frustration, kanske jag säger rätt så många ord som slutar med att jag blir skyldig "den där burken" typ halva lönen, kanske det hade varit lättare att skrivit förbannad. Just det, jag skulle då bli lite mycket förbannad på att jag gick på niten igen. WTF trodde vi hade diskuterat det där och jag hade lärt mig något av den, men då är det som det brukar alltså. Det där ordspråket som går " Man lär sig av sina misstag", det har jag nog troligtvis aldrig fattat. Och nu är det försent för då slänger jag upp ett annat välkänt ordspråk "Man kan inte lära gamla hundar sitta" och fortsätter mitt liv som det alltid varit.


Nu mina vänner lyssnar jag på Maskinens låt Liv och död och jag säger bara så här: sjukt bra låt. Denna måste of course lyssnas på högvolym och gärna efter några goda xider vattenmelon. Men det går förstås utan cider, men för guds skull inte på mes volym. Höj och så höjer du lite mer. Perfekt!



God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar