fredag 3 februari 2012

Kanske, kanske inte


Ja då menar jag trälådorna förstås. Har fyllt dom med ved, men vet inte om jag ska ha två på varandra som här eller två brevid varandra istället eller kanske bara en. Kanske är mitt nya ord.

Kolla snyggtavlan full med kostnärsklotter av stora och små. Kortet på myran i mitten ska såklart inte hänga där, men ramen har gått sönder så den fick mellanlanda där sålänge för hon är så söööööööt. Hinken med lock är full med dog food. Smidigt att ha nära när hon blir akut hungrig. För när den där damen vill ha käk så märks det. Hon flippar på matskålen tills man ger henne maten och om nochanlerar henne så tar hon med sig skålen till soffan och ligger och glor på en tills man ger upp.


Idag kom storebrors moon boots och han digga dom iallafall och om han inte vill ha dom så tar jag dom för det är stl 35-38. Jag kan ta och pressa i mig dom hihi! Dom var jättesköna så dom lever farligt nära en kidnappning.


Idag slappa vi med lite take away och Spy Kids 4. Tyckte den var bra och blev inte lite avis på fin fina Jessica Alba. Såg Cowboys & Aliens förra söndagen och den var också bra och där kunde jag nog tänka mig att dejta "James Bond" killen. Varför kan cowboys se så där manliga och coola ut medans ryttarkillar ser lite mindre manliga ut och vanliga killar ser tråkiga ut. Jag tippar på kläderna. Chaps, cowboyhatt och patronbältet gör väl sitt och inte att förglömma den tighta västen han hade plus att han såg så där sexigt skitig ut. Inte för jag är sugen, inte alls. Ville bara göra er uppmärksammade på att det är lite skillnad på "ryttare" och ryttare.


Kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar