fredag 17 februari 2012

Lillprins Bus klappar degen så fint




Igår gick jag och la mig innan tio och somna direkt vilket resulterade till nästan åtta timmars sömn vilket resulterade till att jag är lika trött ändå och har ont i huvudet. Tror jag har sovit för mycket. Sömn är överskattat! helt klart. Räcker med en power nap då och då i soffan.



Gjorde våfflor med vaniljyoghurt i igår och kan säga att de smakade annorlunda. Vilket betyder att jag inte testar dom igen. Fast Zmilla tyckte om dom iallafall. Hon är ju sååå kräsen. Fick göra en ny vanlig smet istället och det var mer uppskattat. Något som man dock inte ska göra när det sitter ensamma barn vid bordet är att lämna syltflaskan/burken där. Insåg att en flaska gick åt igår och lillprins Bus slickade av sylten på hans våfflorna och sedan på myrans våfflor som hon inte åt upp och hällde rakt i mun. Fundrerar på om han gillar sylt?!


En timmes träning igår och det kändes så skönt. Kunde till och med öka på vikterna trots uppehåll. Något som inte var kul är att jag lyckats på något högst osannolikt sätt gått upp tre kilo!!! WTF...förstår inte hur. Jo, jag förstår. Har moffat semlor ( Rasmus fel, han gör dom) och tårtor och allt onyttigt som finns. Skärpning! Jag tar inte på mig skulden till denna hemska händelse, men jag kan se att jag har en liten dels inblandning i den. Ska säga till dom andra nu att de ska sluta att göda upp mig. Blir så trött på det!!!



Shit, nu har jag ännu mer bråttom så ajöken på er å idag är det fredag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar