lördag 18 februari 2012



ååå jag dör va fint



Sitter och väntar på lillprins Bus ska vakna, men han bara sover och sover. Medans han sovit har jag tagit lite nya bilder på Gerberas fina saker och några onödiga bilder på till exempel mina inspirationsbilder som ni ser ovan. Tänk att få ha så fint och personligt. Den första bilden är på den där "vagnen" jag vill ha. Min kommer då inte bli så där schysst och cool för mina maskiner är ju inte gråa utan röda. Ja, jag vet att jag var lite insnöad på röd ett tag eller ja ett par år, men nu är jag inte det, men men man får vara nöjd med det man har.


Nämnde jag att jag gillar att kommentera filmer mitt i filmen? Nu vet jag en som ärvt detta fina drag hos mig, nämligen den minsta lilla parveln. Vi var på bio i veckan och då kommentera han, klappade och jublade och verkligen levde sig in i filmen. Jätte gulligt att se som hans mor, men mindre gulligt antar jag att biogästerna runt omkring oss tyckte att det var.


Igår ansträngde jag mig lite extra och var på skridskobanan med barnen och i pulkabacken. Stor guldmedalj till mej. Rasmus och kusinerna åkte skidor, vi pulka och sedan grillades det korv. Så himla gott. Blev allt lite sugen att åka, men gillar ju lite längre backar.



Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar