torsdag 16 februari 2012



Bilder lånade från In My House´s webbshop



Funderar på en sån här ljusslinga, men kan inte bestämma mig för vilken färg. Så vad tycker ni?

Gå in på deras webbutik och kika, säger jag bara. Så mycket snyggt och deras blogg med. Tokfin och snygg inredning där. Ett litet tips från mig.


Känns sådär super trevligt att det har blivit as kallt igen brrrr. Ingen lust att gå ut alls, men nu vankas det jobb så då är det bara att gilla läget. Idag kommer jag hem tidigt så då ska jag passa på att ta några kort i ljuset. Mina fotoalbum är tomma därav inga egna bilder.


Igår var det jobb, bio, stallet och inget mer. Gjorde inget av nytta mer den dagen alls, förutom då att dammsuga med den nya dammsugaren. En sån där som man inte ser och bara har en lång sladd, ååå glömt bort ordet helt. Den var bra.




Nä nu är det super bråttom ajöss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar