fredag 13 januari 2012




Snyggsnygga jackor från theBRAND. Bilder lånade från theBRAND



Kan inte få nog av the Brand. Inget annat märke ger ett sånt stort habegär. Visserligen har jag ju habegär efter alla döda ting tydligen, dock är jag ingen nekrofil....det förstog ni va? Jag är ju matriallist, det var det jag ville ha sagt hihi. Översta jackan kommer sitta så fint på lillprins Bus medans nedersta kommer pryda storebror alldeles utmärkt.


Fredag idag kära vänner, den dan jag gillar bäst. Hela helgen framför sig ( alltid proppfull med måsten, men ändå ) och godis dags. Jag älskar kolafudge 0ch fazer choklad mmmm och skolkritor och rabarberstång och tusen andra sorter love love love lösgodis. Helgen kommer kantas av barnkalas, party med trevligt folk like it och butiksöppet och däremellan ska jag försöka att snickra och måla. Pust, trött redan nu.




Nästa vecka kommer dom, som jag längtat..


Kramars på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar