söndag 15 januari 2012









Gårdagens myra i sötaste klänningen från hm och skorna från Kavat som jag oxå vill ha. Jag skulle gärna ta hennes hår med. En annan har ju inte riktigt begåvats med sånt hår alls.


Igår blev inget gjort förutom fika med bror, träning ( inte riktigt min mest motiverade, men jag stog iallafall ut 50 minuter på crosstrainern och lite, lite styrka), kalas och såklart träff med fina girls ända till natta. Var hemma 02.30 och var utelåst. Blev till att köra klassikern kasta sten eller ja, smågrus på fönstret. Works all the time.


Idag kommer jag troligtvis inte göra någon nytta heller, men håll tummarna för att jag lyckats göra något iallafall.



Började morgonen med godaste tårtan från en finfin vän....mums. Dagen kan alltså inte bli så dålig om den börja så bra hihi

1 kommentar: