måndag 9 januari 2012



När ingen hjälper en så får man klara sig själv och det är lillprins Bus bäst på att göra. Alla medel är tillåtna hihi. Vet inte riktigt vad det är han vill ha här, men säkert något onyttigt eftersom hans elaka mamma inte tog ner den till honom.


Har precis kommit in från en kort promenad. Idag tänkte jag kortaste vägen vinner för aj aj aj vad kallt det var om benen. 20 minuter blev det iallafall och det är ju alltid något. Har faktis varit rätt duktig med träningen och hör och häpna jag kan faktis längta efter den. Har aldrig hänt, någonsin. Har börjat att öka på vikter och ta i lite. Har en liten smärre tendens till att ge upp så fort musklerna börjar att jobba, lätta på vikterna och skära ner på antalet hihi, lat är mitt andra namn eller jag har aldrig riktigt sätt gjädjen i att få så ont i musklerna hihi, men nu välkomnar jag smärtan. Seriöst, eller hur? Om en månad tipppar jag på att jag glömt allt jag skrivit nu och återgår till att tycka att det är slöseri med tid.


Hinner jag idag ska jag prova på 50 minuter på crosstrainern, lär inte komma levande därifrån sen. Sedan ska jag lära mig en ny magövning, väldigt behövande minsann. Så faktis längtar jag dit redan och idag mina vänner är det inget godis som belöning efteråt. Strängt förbud måndag till torsdag. Har också kommit bort från mitt cola abstinens, känner mig lite starkare i kropp och sinne när jag lyckas med dessa små, men ack så jobbiga saker.



Nu ska jag käka min torra gröt och åka till jobbet


ajöss & ajöken

1 kommentar:

  1. Joo men så är det Sandra, ju mer man tränar ju mer sugen på det blir man. Mitt psyke pallar INTE om jag inte får springa var annan dag ( det var ett svårt ord, skriver man ihop det på någotvis?) så nu finns även här en crosstrainer, för dagar då barnvakts och väder problematik ställer till det. Va är det för magövning? det måste jag också börja med:( usch va jobbigt. Kämpa på! tillsammans är vi starka:) kram åsa

    SvaraRadera