onsdag 11 januari 2012


Liten tjuvkik på Myrans vägg och det helt fantastiska fönstret


Idag har/är en slödag med inga promenader, ingen träning och hämtmat. Istället koncentrerade vi oss på det roliga pappersarbetet istället. Himla roligt, på tvärtomspråket förstås då. Tycker inte om att skippa träningen nu när jag äntligen fått lite motivation, men jag träna ganska bra igår så jag får ge mig lite cred för det. Jag kan säga att jag är helt död i mina ben. Utfall är inte att leka med. Kom knappt upp i trappan direkt efter och idag har jag gått som en gubbe som troligtvis gjort sina bästa år och i byxan. Fy fasiken vilken träningsvärk, värre än värst.

Imorgon är butiken öppen as usual mellan 17.00 och 19.00. Jag är så glad för lite besök. Funderar på att sätta ut lite rea på resterande sortiment nu innan det nya kommer eller vad säger ni? Alltid roligt med lite rea. Känner för förändring i butiken, tusen ideer, men inga hinns med att färdigställa. Dagarna går för fort, livet går för fort och där står jag med alla drömmar och fantasier utan att ha lyckats att förverkla någon. Ta sig tid, läste jag idag. man måste ta sig tid. Ska alltså försöka ta mig tid till att ändra om i butiken asap (as soon as possible) :)



Kram alla fina

1 kommentar:

  1. Sååå fint!
    Måste ses för det är nått åt det hållet jag tänkt till mitt nya vardagsrum! :)
    kram Linda

    SvaraRadera