lördag 28 januari 2012









Hallå hallå på er lördagsbarn, eller är ni barn av vår tid? Haha! Vad man än tänker på så kommer det alltid upp en bra låt. Den sista av Nationalteatern. Noice och Gyllene Tider är också bra på att etsa sig fast i huvudet med deras undebart braiga låtar. Eller hur?






Har precis kockat ihop en riktig galamiddag vid namn korv o stroganoff. Vilken lördagsmat alltså. Behöver inte vara så himla special special bara darför det är helg. Eller ja, när har jag egentligen lagat ihop något special hihi. Matlagning är inte min starka sida. Har inget problem med att äta upp det iallafall eller ja...inte riktigt allt som serveras, men nästan allt eller ja kanske inte nästan allt, men det som jag tycker om det äter jag utan no problemas. Ett tips om du skulle bjuda mig på middag undvik svamp, fisk, soppa, skaldjur, lamm, kalv och allt sånt där marmorerat kött, lever, broccoli, majs, bönor och lite så. Tycker inte att jag är super kräsen, men visst lite picky kan jag erkänna att jag är fast bara lite.






Jag var ju och fyndate lite i bästa affären, näst efter min, och vilka fynd jag gjort oh my. Överkast, kudde, ljusstakar, tunika, mobilväska, halsband, koppar, fat och mitt fin fina bord. Ni kommer tycka om det lika mycket som jag och om ni av någon helt konstig anledning, som jag inte skulle förstå, inte gör det så kommer jag nog troligtvis tycka att ni är lite ute och cyklar i livet. Ni vet my way or the highway.








Nu ska jag ta och placera ut mina fynd medans barna håller på med trolldeg så


Tjosan på er







2 kommentarer:

  1. Hmm... Nu blir jag nyfiken på vad som försigår i svanvik! Varför har korten hamnat på bänken? :) nya projekt? :) kram

    SvaraRadera
  2. Alex det enda som händer är att jag målat ramarna gråa istället för vita och ändrat om dom lite. Så tyvärr händer det inte så mycket hihi! Men visst behöver det hända mer:)

    Kram på dej

    SvaraRadera