onsdag 11 januari 2012




Bild lånad från Kavat



Där ser ni mina sista par skor, i promise. Bara jag får dessa så lovar jag dyrt och heligt att inte köpa ett par skor till mej förns det verkligen behövs. Jag bara måste ha dom, känner att ha begäret dränker mej. Och nu är dom nedsatta till ett mycket roligare pris så egentligen är det ju bara att slå till, men något håller mej tillbaks. Kan det vara så att det är min lilla, men ack så jobbiga förnuftiga bit av hjärnan som jag tydligen inte lyckats förtränga bort helt.
Gud vad jag har försökt att förtränga den på alla sätt och vis. Förnuftighet och klartänkthet är inget som jag känner att jag har lust med just nu.

Ha en riktigt fin dag nu trots att min kommer att kantas av tankar på dessa. Köp, köp inte, köp, köp inte, köp, köp inte. Mycket lättare hade det varit om plånboken inte är begränsad, men kanske inte roligare. Tror att i ett tidigare liv så var jag ekonomisk oberoende. Rik som ett troll, kappsäck full med "gullpengar", behöver jag säga något mer hihi.




Kram

4 kommentarer:

  1. köp!
    de är SÅ fina & sköna och till det priset så...
    (köpte mina till fullpris via kavat.se)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker minsann att du är värd dem;) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Eftersom du är en så fin människa så är det klart att du ska ha ett par fina skor till!!! Slå till!! :) kraaaaam

    SvaraRadera