fredag 23 december 2011




Livly hos oii




Nu väntar jobbet i några timmar och sen så blir det fullt ös med inköp av de sista klapparna, butiken och förhoppningsvis lite bakandes eller målandes. Får se vad som lockar mest.


Idag ska jag hämta myrans fin fina tröja från how to kiss a frog. De har nog bland de finaste barnkläderna jag vet. Och så är jag ett stort fan av theBrand, kaxigt mode i skönt matrial. Nu har det också kommit ett märke som är helt nytt för mig och det är livly. Kläder som osar lite lyx i vardagslivet. En klänning därifrån hade ju inte varit fel till myran om man säger så. Sen så tycker jag att hm och kappahl är helt otroligt bra dom med. Fick hålla hårt i julklapps pengarna härom dan när vi var i stan. Såg helt undebara koftor och chinos till stora grabben, men det får bli en annan dag.




Nu måste jag verkligen åka så ajöss på er


ååå nu missar jag ju den spännande fortsättningen på julkalendern. Får hålla mig till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar