torsdag 22 december 2011




Snygga små väskor som jag tyvärr tappat bort vart jag hittat, men de är nästan att dö för.



Igår var en lite kaos dag med stress på jobbet, inkörning till akuten och julklappshandling. Jag var helt utmattad på kvällen. Somna sittandes vid datorn och där blev jag kvar en halvtimme innan jag masade mig till duschen.


Nu är jag nästan klar med alla mina paket, bara min hemliga vän kvar och den är lite svår. Är ganska nöjd med mina klappar, men en del kunde ju varit bättre fast just nu så orkar jag inte bry mig om det. Det viktigaste är ju ändå att vi har varandra. Klapparna är ju bara en bonus.

Här hemma ser det ut som kriget och julstädningen den orkar jag aldrig göra för jag städar bara när jag känner för det. Räcker med att man får plocka upp saker i tid och otid och dammsuga ett par gånger om dan, ska man där till storstäda så får man ju va uppe hela natten. Har iallafall bytt sofföverdrag till dom röda och det kändes iallafall extra juligt.


Imorgon fredag har butiken "JULÖPPET" mellan klockan 16.00 och 18.00 och då bjuds det på glögg och fika. Vill också tillägga att jag kikat in Green Gates nya kollektion och den var helt undebar. Självklart blir det en beställning på det efter nyår.



Kram på er




2 kommentarer:

  1. å jag tänkte messa dig i går att jag dog när jag va inne på greengates sida. när du beställer är jag storkunden nr1 jag längtar ihjäl mig :) ha en bra dag fina vän kram

    SvaraRadera
  2. Visst var det helt undebara saker. Förra kollektionen locka mig inte alls men denna, denna blir dyr. Vi kan kika i katalogen när du kommer på nyår. Kram på dig gumman!

    SvaraRadera