måndag 5 september 2011





Visar ännu ett kort på mini vispskålarna, men de är så oemotståndliga. Tyramyra tycker att de är såå söta.

Sitter här och mumsar på världens godaste äppelkaka och troligtvis onyttigaste också och jag förtjänar den icke eftersom jag stängde av min väckarklocka imorse och därmed struntade i promenaden. Inte bra alls, inte bra alls.


Undra om det blir lika fint väder idag som igår och undra om jag ska lägga klart den sista metern sten. Undra vad för mat man ska laga sen när man kommer hem och undra om man ska masa sig ner i gymmet och ta en timmes workout. Undra om jag ska orka att hänga in tvätten och framförallt undra om jag ska gå och lägga mig i tid så jag kan gå upp gå imorgon.


Idag öppnar Gneis sin webbshop så passa på att inhandla overaller till de små. Rasmus ska få en ny i år så han slipper att skämmas.




ajöss & ajöken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar