måndag 5 september 2011




Tänk att igår var det så varmt och skönt som en högsommardag, barna gick barfota och lillprins Bus sprang omkring i bara blöja. Själv blev jag attackerad av stora äckliga pissmyror och sprang förlorandes ur striden med ett tjut som nog hördes över hela bygden.




Sen t hällde myrgift i deras myrstack tror jag de är ute efter revanch. Förut var det några myror lite här och där nu är det en hel jäkla armé. De anfaller från luften också. Jag lovar att jag står som prio ett på deras hitlist. T skulle ju egentligen vara först men de inser att de är omöjligt eftersom han sällan sätter sin fot i trädgården så därför har det tagit en oskyldig varelse som lilla mej att trakassera, men nu, nu jäklar är det krig. Inget mer " döda inte myrorna, de är ju små liv det med" utan mer "kom igen nu barn, den som dödar mest vinner". Nämnde jag att jag hatar dom också? Inte? Jag hatar dom för evigt, för alltid, tills döden skiljer oss åt eller när rollatorn tvingar mig att stanna inne.












Kramar på er alla söta

1 kommentar: