fredag 10 september 2010

Lite ordnat

Vad är det man säger? Ordning och reda pengar på fredag...Jag har fixat lite ordning, men några pengar har jag inte sett...vilken lögn. Fast det känns som jag har spenderat som aldrig förr och det har varit roligt, men nu så får jag hålla i plånboken för man ska ju kunna att leva också. Hade jag inte riktigt räknat med i min shoppingkalkyl. Så nu sätter jag in ett litet köpstopp förutom på söndag då det är Lionsfestival för då måste man ju gå och se om man kan fynda lite. Men annars är det totalt köpstopp ett bra tag.

Jag har iallafall äntligen satt upp min magnetlist till mina snygga knivar och packat upp knivarna från deras väska som de har fått bosuttit sig i det senaste halvåret och det var kul. Mindre kul är att se att jag har totalt misskött dom genom att ha dom i diskmaskin så de har fått lite skamfläckar, men de går nog att putsa upp....hoppas jag. Fick dom i julklapp för fyra år sen ungefär och gissa om jag blev glad. Hade önskat mig knivar, men trodde aldrig jag skulle få det.

Korg House Doctor Förvara.se, Lökkorg i fil de fer

Knivar Global, magnetlist Global Cervera

Hylla Vita Ranunkler, Espressokoppar Gerbera Östergården, Pajformar
Miljögården Östergården & Keramikskålar som jag gjort själv


Burkar Ib Laursen Östergården, Burkar Hem&Hobby


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar