fredag 10 september 2010

Baka liten kaka

Nu känns det som jag bara sitter vid datorn, men det är inte sant...bara lite. Ville bara visa min nya hylla som jag är så nöjd med, men en viss person sa och jag citerar
"-Det var det fulaste jag sett. Förstörde hela köket."
Jaa..vad svarar man på något sådant? Nä, gott folk, det gör man inte för man vet ändå att man har rätt eller rättare sagt struntar i vad andra tycker.
Jag älskar den och det är viktigast.

Rasmus har bakat idag och lillasyster fick vara med och rulla....framsteg. Ibland gör dom saker som chockerar oss. Men söta det är dom alltid.




PS! Ser ni glasburkarna på hyllan? De största är från House Doctor och kosta mellan 59-79 kr styck. Men de som är lite mindre men ack så lika kostade mellan 20-10 kr på Hem & Hobby. Ibland kan man fynda. De beiga snea sakerna längst upp är mina verk. Har fler fast de väger så mycket så jag var rädd att hyllan skulle trilla ner. DS!
Vad tyckte ni om hyllan? Snygg? Ful? Tyra och Rasmus tyckte den var fin fast inte där färgen hade gått bort. Vänta några år så har jag hjärntvättat dom på min sida. Hahaha!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar