torsdag 16 september 2010

Kuddkrig? Nej aldrig!




Igår var jag på Design by E:s "tjejkväll", eller vad man nu ska kalla det. Det var ju iallafall tomt av det manliga könet där så det blev det namnet som närmast dök upp i min skalle.
Trevlig stämning, härligt bemötande och urfina saker så man kan ju säga att det blev lyckat.


Jag känner att jag skulle vilja köpa nästan allt därinne och speciellt hennes fina möbler som hon gör make overs på. Det finns ett rosa skåp därinne som det står Sandra på och det skulle bli så fint i Tyras rum när hennes vägg kommer upp. Blev inspirerad av det när jag fick ideen om att måla mitt skåp rosa, fast hennes är klart finare. Men man kan inte få allt.



Jag sa ju att jag skulle sy kuddar till altan i rosa och det har jag börjat med...otrooooligt! Igår blev det fyra rosa och en vit kudde och påbörjan till två till. Men sex kuddar försvinner i den soffan så det är bara att sy på och tänka till på vad som kan passa av dom tygerna jag har hemma. Min altan makeover ska inte kosta någonting alls, det är den budgetgränsen jag satt. Och det är faktis mycket roligare för man får tänka som en liten grå och gnugga det där få geniknölarna man har kvar där inne i hjärnan för att få det som man vill ha det.



Nej nu har jag inte tid att sitta här mer så Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar