torsdag 16 september 2010

Kärleksört & Klättervildvin

Tror det är dragon

Krans på väg av gammal stomme

Koncentrerad...det var ett tag sen

Färdig. Får se hur länge den håller

Idag har jag kransat en höstkrans. Även fast man gjort ett par stycken förut så lär jag mig aldrig. Stressar alldeles för mycket och slarvar med underarbetet. Fort ska det gå...
Nu är det bäst att ladda upp med positiva saker och fokusera på nuet och hur mycket man egentligen har att glädjas åt. Försöka att stanna upp och leva istället för att alltid leva i framtiden som jag oftast gör. Jag längtar till saker jag vill göra, köpa, bygga om och listan kan bli lång, men när längtar man bara till att va? Aldrig, men det är härligt ibland att bara släppa allt och ta en picknick med barnen eller gå ut i skogen eller bara läsa en bok med dom.
Nu är det två begravningar dessa fredagar som kommer och det kommer nog kännas i själen ett tag, men jag ska försöka att tänka på nuet och vara glad att jag finns här och mina barn framförallt. Allt annat är oviktigt.
Kram på er



1 kommentar: