onsdag 29 augusti 2018

NÄR MAN HAR ALLT ANNAT ÄN FLYT






Jag har, kors i taket, målat min hylla två gånger med grundfärg och ska nu måla med färdig färgen. Så imorgon om jag inte fuskat för mycket kanske man får börja inreda lite. Skojsigt. Funderar på om man ska måla in rottingen i samma färg som hyllan eller ha i sin naturliga färg. Får fundera på det lite.


Idag skulle jag fått massa gjort, men har liksom tappat energin. Klippte gräsmattan och det var sjukt tråkigt då jag fuskat lite och tvingades kratta och klippa en gång till. Ena kaninen har fått ett krigssår på ögonlocket som gjort att ögat varats lite och spån har irriterat sig fast i det och förvärrat det ännu mer så nu blir det ögonsalva. Suck. Det känns som jag just nu har världens otur med djuren här. Båda hundarna har sen i somras gått på medicin som de ska ha livet ut. Hästarna är för tillfället ok. Tack och lov.


Torsdag imorgon då, så skönt att helgen närmar sig.




kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar