torsdag 3 maj 2018

ATT HITTA RÄTT PLATS








Torsdag och jag hade planerat in ridning direkt efter jobbet,men avböjde då vädret var så tråkigt. Imorgon ska jag inte ta till några ursäkter för jag måste köra igång om vi ska komma någonstans. 


Igår tog jag dock tag i att besöka min farfar och farmors grav som jag cyklar förbi flera gånger i veckan, men har totalt glömt bort var de låg då jag inte varit där på minst tjugofem år. Dåligt, jag vet. Har aldrig träffat dom, men nu när både min far och hans bror är borta så har dom ju ingen som kommer. Sorgligt. Så jag plockade lite blommor och satte ner dom där i en vas hos Karl och Ester. Så många känslor som kom över en alltså. Saknaden av min far är ju enorm, men jag förtränger ju den för det mesta. Tycker inte om att tänka efter, inte heller att känna efter eller ens fundera på saker som kan förstöra min balans i livet. 



Ha de fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar