fredag 25 maj 2018

SA NÅN PSYKBRYT?!









Idag har jag haft en mindre bra dag om man säger så. En riktig pissdag. Låt mig ge er ett axplock ur min fredag då jag fick några smärre PSYKBRYT. För att guida er igenom upplevelsen så kan jag säga att jag skrek psykbryt fast lite så här; JAG FÅR PSYKBRYT!!! Hade nog klassas som smärre instabil om någon såg eller hörde mig. 






Psykbryt 1: Skulle vattna och kopplade ihop alla slangar för att sedan upptäcka att jag kopplat på fel slang så det var en hel del vatten i garaget. JAG FÅR PSYKBRYT! 

Psykbryt 2: Trots trehundra olika sladdar så räckte det inte till alla odlingslådor, så jag letade upp min gamla vattenkanna. Såg lite "lövbös" och vatten i den så jag skulle precis hälla ut det när jag insåg lövböset var en halvförmultnad död mus som flöt omkring där i vattnet. JAG FÅR PSYKBRYT!

Psykbryt 3: Såg att Maja grävt upp potatislandet och tagit sin tredje sättpotatis. JAG FÅR PSYKBRYT!

Psykbryt 4: Såg att Maja grävt upp mina buxbomssticklingar och sockerärtsfrön för nionde gången på två veckor. JAG FÅR PSYKBRYT! Tror jag hoppade samtidigt. Var rätt frustrerad vid det här laget.

Psykbryt 5: Slog i stortån i tröskeln. JASG FÅR PSYYYYKBRYT!

Psykbryt 6: Borstade tänderna och missade typ hela mun och fick tandkräm över hela ansiktet och tröjan av det där roterande borsthuvudet. PSYKBRYT!!! Aaaaaa!

Psykbryt 7: Lagade mat och typ ingen åt. Orkar inte ens att skrika längre utan säger det i huvudet... psykjäklbryt!

Psykbryt 8: Kaninerna är det tydligen ingen som vill ansvara för längre. Låt mig se, det har gått två veckor. Är det rekord tro i snabbast tappade intresse över något som dom bedyrade att dom skulle ta hand om så mycket. Slå mig i huvudet PSYKBRYT! 

Det var några och jag har troligtvis exremt kort tålamod i dag så håll bara med mig. Typ, le och vinka, le och vinka.








ha de


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar