söndag 22 april 2018

IMORGON DRAR VI, LOWIS & JAG







Hur svårt är det att slutföra saker i livet. För andra, kanske inte. För mig, typ som att bestiga Mount Everest. Säkert till och med lättare att bestiga den där lilla kullen än att måla klart två väggar. Till mitt försvar så hade jag världens minsta pensel och en ostadig barnpall på ett kullerstensgolv. Blir jag ursäktad? Nu har jag typ en meter kvar. Fick nästan kramp i handen eller iallafall kramp i uttråkighetsdöden. Inte ens en dokumentär kunde få det att bli intressantare. Fy satan vad trist det var. Peppa upp på det på måndag kväll. Då ska skiten vara avbokad och klar. 



Har precis bokat tågbiljetter till Göteborg för mig och lilla Lowis. Ska bli så trevligt. Museum, hotell och HOTELLFRUKOST. Vi ska köpa nya vårskor, byxor och troligtvis något tråkigt spel. Hoppas bara att jag slipper Mac donalds och chicken nuggets. Men det är hans dagar så jag får snällt offra mig på en cheeseburgare om han prompt ska in på Gyllene Måsen.



Jag har nya byxor, dojor, glajer och hatt så jag är sjukt redo. Sen att det är nån bartender tävling på hotellet på kvällen är ju inget jag kan rå för. Kanske kan man köpa sig en riktigt god drink att fira in våren med.






Ha de 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar