lördag 3 mars 2018

VISNING & SÅ







Var och visade kläder i onsdagskväll och var väl inte på mitt bästa humör tyvärr. Typ lite pms, lite trött och sjukt omotiverad, men det var trevligt ändå. Visade ett par så sköna jeans från Odd Molly som jag egentligen bara ville ta med mig hem. Satt så bra. Bra längd och fräsch beige sommarfärg. Älskar Odd Mollys byxor/jeans. Och så hade dom världens snyggaste sammetslampskärmar i mörkblått. Kanske blir något köp nästa gång vi ska dit igen.



Idag har jag gjort nothing typ. Kollat slut på säsong ett av Siesta Key och känner att jag skulle nog kunna offra mig på att bo där några månader eller så innan sommaren kommer hit. Gått ut och gått med min Märta och tagit stallet. Hattat på den där hösilagen och bett till Gudarna om att vårat gräs kommer växa som helsike i sommar och skörden kommer fylla upp hela höloftet. Är så, så trött på att hämta hö, sortetra ut dålig hö och betala för hö. Vill bli bortskämd igen. 


Nä nu väntar nya Beck och jag ska försöka att skippa chokladen. Popcorn är ju också gott, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar