tisdag 20 februari 2018

NÄR INTE ALLT BLIR SÅ BRA








Så fick jag ju världens bästa ide att måla om köksön grå bara för att typ se hur det skulle se ut om jag måla om hela köket grått. Tur jag inte gjorde det. Det blev inte bra. Inte bra alls. Kände det direkt att just denna ideen var kass. Barnen bara stirra på mig och sa att det får jag fixa tillbaka innan pappa kommer hem. Ja, det var rätt fult. Passade inte alls in till våra hemska bänkskivor. Men då kom jag på idee nummer två. Ja, jag har ett huvud fullt av värdelösa ideer fast en del är faktiskt rätt bra. Bara så ni vet. Iallafall så beslutade jag att plocka bort köksön och det var inte jobbigt, men sjukt tråkigt. Allt skulle ju bäras bort och jag hade inte ekonomi till att betala för att någon annan skulle göra det. Så det var bara att traska fram och tillbaks i snön. Och sen var allt borta. Bar tillbaka mitt bord, snodde mattan från altan och lite stolar så har vi ett matbord. Blev inte alls så jag tänkt, men det duger. Funderar på att klä in skivan till bordet i plåt eller byta brädor då den har slagits sig. Nya stolar hade varit fint, men nu är jag ju inte den som slösar i onödan så jag tar det jag har. Heter numer Snål i andra namn. 


Är så taggad på våran Göteborgstripp och super taggad på utgång på fredag. Längtar. Ja detta får man längta till. Typ bara en dag kvar och sen så är det roligheter. Måste boka tågbiljetter. Tvätta upp kläder. Städa. Och längta ännu mer.


Fick hem en bikini igår som jag hade beställt efter att jag sett den på en annan tjej. På henne var den så fin. Så ja klicka hem den och provade den och väntade på den där bikinikroppen som skulle komma bara man hade en kropp och en bikini. Den kom aldrig. Och jag känner att det där talesättet ska jag inte gå på något mer. Så nu gjorde jag dom där 100 squatsen i onödan. 





ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar